Lords of the Fallen och Sniper Ghost Warrior Contracts 2 på väg till Game Pass

Robot
Lords of the Fallen och Sniper Ghost Warrior Contracts 2 på väg till Game Pass
NuZ
Testpilot

LOTF är otroligt grymt spel. De är väldigt ”Souls-like” men med en egen själ (pun intended). Skulle vara helschysst om det kom till Gamepass


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

CI Games olika titlar känns perfekta på en tjänst som Game Pass, blir allt att testa när de dyker upp.

Medlem

Kan man inte göra egna spel får man köpa in andras…

Medlem

Contracts 2 var riktigt stabilt. Kändes som ett klassiskt single player-fps likt de som brukade släppas runt mitten av 00-talet.

Medlem

Lords of the Fallen var en besvikelse. Potentialen finns där men extremt dumma och frustrerande designval samt väldigt undermåliga bossar drog ned spelet. Hoppas deras nästa lyckas bättre.

Vill man lira ett riktigt bra Souls-like rekommenderar jag Lies of P istället.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Har köpt Lords of the fallen på skiva till Xbox series X vid rea men inte orkat ta mig genom det ännu, är bara en bit in.
Får se om jag orkar plocka upp det senare.

Skrivet av Fezk:

Vill man lira ett riktigt bra Souls-like rekommenderar jag Lies of P istället.

Har även Lies of P några levlar in i spelet men la även det på is. Darksouls/Bloodborne/Elden ring är fortfarande bättre.
Men det ligger på min klara ut lista.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Lords of the fallen ger jag runt 6/10.
Kanske är bättre nu efter alla patchar men vid release lämnades mycket att önska. Det försöker verkligen apa efter From Software men snubblar konstant.

Trots alla problem var det ändå värt genomspelningen tycker jag.

Medlem

Jag älskar Lords of the fallen. Efter 1.5 patchen får det fem av fem. Alla som körde det vid Launch borde ge det en ny chans.

Medlem
Skrivet av lonian:

Har även Lies of P några levlar in i spelet men la även det på is. Darksouls/Bloodborne/Elden ring är fortfarande bättre.
Men det ligger på min klara ut lista.

Jajo, det är nog ingen som säger annat, FromSoftwares spel är en klass för sig, inget är bättre än deras spel hehe.

Men gillade verkligen Lies of P, helt klart ett steg i rätt riktning. Längtar till DLC't och även deras nya spel, vad det nu blir.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

1
Skriv svar