Robot
Indika

Gudstvivel och sotsvart humor väcker tankar som stannar kvar.

#indika


Skribent

Jag har haft det här i kikaren ett tag. Får se när jag kan hinna spela det. Blir helt klart mer intresserad efter recensionen.

Medlem

Trevligt att det är såpass bra, blir nog helgens spel för mig faktiskt

Medlem

Kan nog vara värd min tid.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Spelade demot och sett trailers. Verkar helt flippat men jag skall definitivt spela det!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Joakim Kilman:

Jag har haft det här i kikaren ett tag. Får se när jag kan hinna spela det. Blir helt klart mer intresserad efter recensionen.

Det är rätt kort, så det ska nog hinnas med!

Skrivet av Tiggaren:

Trevligt att det är såpass bra, blir nog helgens spel för mig faktiskt

Ja, det var en kul överraskning, helt klart.

Skrivet av B-itta:

Spelade demot och sett trailers. Verkar helt flippat men jag skall definitivt spela det!

Det är rätt annorlunda ja. Oftast på ett bra sätt.

Skribent

Tack för en välskriven recension, låter spännande! Finns det element av skräck? Såg trailern och fick lite obehagskänslor 😅

Medlem

Kan rekommendera spelet starkt. Väldigt gripande berättelse som lämnar en med känslor när spelet är slut.

Skrivet av Jonas Vågström:

Tack för en välskriven recension, låter spännande! Finns det element av skräck? Såg trailern och fick lite obehagskänslor 😅

Inte så mycket av "skräck" i vanlig bemärkelse. Mer obehag och att man mår lite dåligt genom spelet.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Jonas Vågström:

Tack för en välskriven recension, låter spännande! Finns det element av skräck? Såg trailern och fick lite obehagskänslor 😅

Tack! Som svarat ovan är det obehag och inte skräck på menyn. Man behandlar svåra teman och det är verkligen inte ett spel för barn, men det är inte ute efter att skrämma spelaren på så sätt.

Medlem

Tackar för läsningen! Uppskattar alltid att läsa en bra recension om ett spel som jag aldrig har hört talas om och som dessutom verkar vara precis i min smak! Nu blev jag intresserad blir nog till att spela vid något tillfälle:)

Ambassadör
Xbox

Huh... det här hamnade på önskelistan!


signatur

Jump in.

Medlem

Tack för recension, hade inte hört talas om detta innan men låter verkligen unikt och ticklar verkligen min intressenerv!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Rhymst:

Tackar för läsningen! Uppskattar alltid att läsa en bra recension om ett spel som jag aldrig har hört talas om och som dessutom verkar vara precis i min smak! Nu blev jag intresserad blir nog till att spela vid något tillfälle:)

Skrivet av Gertzy:

Tack för recension, hade inte hört talas om detta innan men låter verkligen unikt och ticklar verkligen min intressenerv!

Tack själva för läsningen! Jag var själv på förhand inte hundra på om det var en titel FZ skulle täcka eller inte, men jag är glad att vi gör det för det är en titel som förtjänar en publik.

Skribent
Skrivet av Mikael Berg:

Det är rätt kort, så det ska nog hinnas med!

Låter bra.
Utmärkt recension, för övrigt.

eld
Medlem

Såg inte att AI nämndes på steamsidan, men deras key art skriker ju AI rakt ut.

Medlem

Nej spelet har inte släppts till xbox? Finns inte i xbox store att hitta?

Medlem
Skrivet av Mikael Berg:

Tack själva för läsningen! Jag var själv på förhand inte hundra på om det var en titel FZ skulle täcka eller inte, men jag är glad att vi gör det för det är en titel som förtjänar en publik.

Kul med högt i tak här, så det inte bara täcks det senaste AAA-spelen

Medlem

Bra recension och säger som flera här; kul med ett spel man inte hört talas om som drar i intressemätaren!

Medlem

Verkar ganska skruvat men samtidigt spännande. Härlig recension och speltips! Hur långt är spelet?

Medlem

Viskande böner är rena rama ASMR

Skrivet av eld:

Såg inte att AI nämndes på steamsidan, men deras key art skriker ju AI rakt ut.

Haha va?


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Casimir2323:

Verkar ganska skruvat men samtidigt spännande. Härlig recension och speltips! Hur långt är spelet?

Det är kort! Ca 4 timmar, give or take en timme beroende på hur snabb man är.

Medlem
Skrivet av Mikael Berg:

Det är kort! Ca 4 timmar, give or take en timme beroende på hur snabb man är.

Ok kul! Låter perfekt, det kan man spela ut på en kväll eller två 😊

Redaktör
Ponny

Blir garanterat reabacken nån gång. Egentligen vill jag ha spelet fysiskt (men lär inte finnas), för den där cover-bilden skojar du inte bort!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Intressant upplevelse, men långt från att vara värt fullpris. Slå av 75% på priset, så är det en schysst upplevelse. Nu är det bara en dyr upplevelse.


signatur

Spana in mina "Chiptunes on Crack"
https://www.youtube.com/c/SwedishWargoat

Medlem
Skrivet av Joakim Kilman:

Jag har haft det här i kikaren ett tag. Får se när jag kan hinna spela det. Blir helt klart mer intresserad efter recensionen.

Detta spel ska ha släppts även till xbox, men när man går in på xbox store ja spelet är i xbox store shoppen med bild, men det står: ej tillgängligt för närvarande?
Vad handlar detta om?
Har sett denna text ej tillgängligt för närvarande på flera andra spel med långt bak i tiden?
Även spel som har släppts till xbox store som jag köpt och laddat ner och spelat kan senare i xbox store shoppen ändras till ej tillgängligt för närvarande??
Alltså WTF??

Skribent
Skrivet av Guld:

Detta spel ska ha släppts även till xbox, men när man går in på xbox store ja spelet är i xbox store shoppen med bild, men det står: ej tillgängligt för närvarande?
Vad handlar detta om?
Har sett denna text ej tillgängligt för närvarande på flera andra spel med långt bak i tiden?
Även spel som har släppts till xbox store som jag köpt och laddat ner och spelat kan senare i xbox store shoppen ändras till ej tillgängligt för närvarande??
Alltså WTF??

Det har inte släppts till Xbox än, om jag förstått det hela rätt. Det ska släppas någon gång nu i maj.
Har du köpt ett spel så går det i regel fortfarande att ladda ner även om det slutar säljas.

Medlem
Skrivet av Joakim Kilman:

Det har inte släppts till Xbox än, om jag förstått det hela rätt. Det ska släppas någon gång nu i maj.
Har du köpt ett spel så går det i regel fortfarande att ladda ner även om det slutar säljas.

Ja ok indika släpps väl senare då👍
Men andra spel som släppts längre bak i tiden till xbox store då har man kunnat köpa ladda ned och kunnat spela dem dag ett. Sen har de spelen helt plötsligt efter en liten tid senare blivit helt otillgängliga på xbox store med texten: Ej tillgänglig för närvarande handla vidare??
Och sen helt plötsligt efter flera månader (kanske 5 till 6 månader) så blir de tillgängliga i xbox store igen?
Fattar inte vad detta handlar om??

Alltså bilden på spelet är i xbox store och texten ej tillgänglig för närvarande är i den rutan där det står i vanliga fall KÖP som man ska klicka på när man köper spelet.

1
Skriv svar