De fysiska delux-versionerna av Baldur’s Gate 3 försenas

Robot
De fysiska delux-versionerna av Baldur’s Gate 3 försenas
It's not a lake, it's an ocean

En mus i avgasröret? Tuggummi på det löpande bandet?


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Skribent
Skrivet av Ruffles:

En mus i avgasröret? Tuggummi på det löpande bandet?

Mus på löpande bandet och ett tuggummi i avgasröret kanske?


signatur

"Writer and Fighter"

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Johan Lorentzon:

Mus på löpande bandet och ett tuggummi i avgasröret kanske?

Låter logiskt.

Men seriöst. Inte första gången en fysisk utgåva blir försenad på grund av "oförutsedda händelser" eller "logistikproblem".


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Skribent
Skrivet av Ruffles:

Låter logiskt.

Men seriöst. Inte första gången en fysisk utgåva blir försenad på grund av "oförutsedda händelser" eller "logistikproblem".

Nä, speciellt när det är delux-utgåvor med massa krimskrams. Då är det nästan mer ofta än inte det blir något strul med produktionen.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Är väl så simpelt som att ju mer krimskrams som ingår och som ska levereras för förpackning desto större risk att någon av sakerna blir försenad på det ena eller andra sättet och därmed bromsas hela utgåvan.

Medlem

EU's påverkades dock inte av det. Var bara USA enligt den infon jag fick

> All PC orders have now been shipped and the PS5 orders for Europe and Oceania will start to be shipped this week.

Skribent
Skrivet av Ballpin:

EU's påverkades dock inte av det. Var bara USA enligt den infon jag fick

> All PC orders have now been shipped and the PS5 orders for Europe and Oceania will start to be shipped this week.

Jupp står i artikeln att PS5-versionerna blir försenade i USA. Xbox-versionerna gäller dock alla regioner.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Om man, gud förbjude, bara vill ha spelet, kommer det släppas en fysisk version utan allt skräp upptill?

Medlem
Skrivet av Ibenaben:

Om man, gud förbjude, bara vill ha spelet, kommer det släppas en fysisk version utan allt skräp upptill?

Hoppas jag inte 😆

Skribent
Skrivet av Ibenaben:

Om man, gud förbjude, bara vill ha spelet, kommer det släppas en fysisk version utan allt skräp upptill?

Det finns ingen gud 🤣


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Fick min till pc för några veckor sedan så jag är glad att de skickades i tid till de som beställde första pc batchen iaf. Vet dock inte om den är värd pengarna eftersom jag inte öppnat den.

Medlem
Skrivet av Ibenaben:

Om man, gud förbjude, bara vill ha spelet, kommer det släppas en fysisk version utan allt skräp upptill?

Inte som det ser ut nu iaf.

Medlem
Skrivet av Ibenaben:

Om man, gud förbjude, bara vill ha spelet, kommer det släppas en fysisk version utan allt skräp upptill?

Finns såvitt jag vet en PS5 version på Japanska marknaden (Multi-Language) som bara är spelet. Hört att den är lite censurerad dock.

1
Skriv svar