Songs of Conquest släpps skarpt 20 maj!

Robot
Songs of Conquest släpps skarpt 20 maj!

Får dessutom ytterligare en kampanj.

#songs-of-conquest


Medlem

Ja farligt mycket bra som man kan börja spela nu i Maj... Homeworld 3, SoC och Diablo 4 Säsong 4... För att inte nämna No rest for the Wicked EA

Medlem

Me like.


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Jäkligt bra spel, det jag har spelat (knappt en kampanj).
Mysigt och utmanande!

Medlem

Fiiiina pixlar <3

Medlem
Citat:

Heroes of Might and Magic-hommagen

I see what you did there..! ;P

Medlem
Medlem

Det här blir garanterat ett köp.


signatur

Spana in mina "Chiptunes on Crack"
https://www.youtube.com/c/SwedishWargoat

Medlem

Jag och en polare har lirat detta några gånger. Det står helt klart på egna ben, tycker det fångar känslan i Heroes of Might & Magic III perfekt trots att det har många skillnader i sig. Den grafiska stilen är också *chef's kiss*. Sjukt kul att de äntligen släpper spelet i sin helhet!


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Kul att det händer, körde det en del för ett år sedan och det kändes lite ont om contentet samt obalancerat, så hoppas det har ordnat upp sig till release.

Medlem

Spännande!
Köpte det på rea för ett år sedan men inte kört det än.
Om man jämför med HoMM spelen från glans-eran (ie 1-4 eller möjligen 5).

Hoppas: på mindre fuskig AI.
Ett karavansystem så man slipper micro manega och manuellt tömma alla ev rekryteringsplatser på kartan.

Oroar mig för:
Kommer det ens nästan nå HoMMs soundtrack?
HoMM 4 har ett av de bästa soundtracksen, alla kategorier.
Kommer storyn vara bra? 2 och 3 var insyltat i MM spelen och blev därmed mer spännande.
Och fyran har flera kampanjer med sjukt bra story
Mycket MYCKET bättre än vad denna typ av spel förväntas ha. Halfdead och piratdrottningen sticler ut.

Oavsett så är hype mätaren högt på det orange. Och håller på att koka över i rött.

1
Skriv svar