Se EA presentera Fifa-uppföljaren FC24

Robot
Se EA presentera Fifa-uppföljaren FC24

Börjar klockan 18.35.

#fc24


Medlem

Det där var nog den stelaste presentationen jag sett.

Än värre när legend efter legend kommer ut med troféerna och folk knappt applåderar.


signatur

Halo kompis!

Avstängd

Sågrymt. Hoppas FC24 kommer till Xcloud då vi alla vet att aldrig FIFA kom till Xcloud.

Medlem

"Det görs i en livesändning som börjar klockan 18.30 (japp, arton och trettiofem) på Yotube där vi får veta..."

Går det bra?

Kul med uncanny valley-fotot. 😄

Medlem

Haaland kommer på presseventet i sin silkes-pyjamas och flätor i håret som Monika i Vänner, saknades bara snäckorna längst ned.

Medlem

Vilken krystad dynga, dom har ju tappat bollen helt.

Medlem
Jag tror jag börjar bli gammal?

Det här fick mig att tro ännu mer på min tes. Att singe player eran är över Jag förstår att allting utvecklas Men för oss som gillar offline lägen Så var det här nog dödsstöten. Jag hoppas jag har fel Men det har varit så här i över 10 år nu. så jag är inte förvånad. Sorry om jag låter som en sur gammal gubbe. Haha Men det. Det är väl den naturliga utvecklingen.


signatur

/Derose
Gamertag: derose007
Konsol: Xbox One X
Skärm: BenQ EL2870U / 28" / 4K / HDMI,DP / 1ms / HDR /

Skribent

Omslaget på spelet är fortfarande en gåta för mig hur det gått igenom. Jag förstår vad de är ute efter, men ett sport-omslag borde skrika sport och i detta fall fotboll. På avstånd är det till och med svårt och se att det är fotbollsspelare, det skulle lika gärna kunna vara random gruppbild från en gymnasieklass på klassresa.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar