Forspoken mixar magi med magisk parkour

Robot
Forspoken mixar magi med magisk parkour

Final Fantasy XV-teamets nya släpps i maj 2022.

#forspoken, #luminous-productions, #square-enix


Medlem

Hade kunnat vara en coolt naruto spel eller nåt

Medlem

Jag kan inte släppa hur dålig dialogen var i en tidigare trailer. Katastrofalt dålig dialog kan ju vara kul men i det fallet var det bara dåligt.

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Jag kan inte släppa hur dålig dialogen var i en tidigare trailer. Katastrofalt dålig dialog kan ju vara kul men i det fallet var det bara dåligt.

Jo håller med här. Dialogen skulle kunna varit ostig med en viss charm, men den är inte ens det tyvärr, utan bara som du säger, dålig. Av det vi har hört då.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Är det bara jag eller använder hon ringarna från Shang-Chi?

FM-guru
F.d. Sisyr

Den mest intressanta magin de visat upp är dock när de trollade fram prislappen på 820 kronor - på PC.

Medlem

Ser bättre ut nu men är fortfarande inte riktigt såld på spelet. Är mest väldigt väldigt avtänd på den rutiga skjortan. Och gillar inte delarna från den riktiga världen jag sett. Resten är igentligen upp till om jag har tid eller måste hoppa det på grund av andra spel......

Avstängd

Dag 1


signatur

Vad är Playstation Now?

Ultimata PS Now spel guiden

I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.

Medlem

Definitivt inte övertygad. Än. Ser ju härligt ut å hoppflyga men i övrigt såg det väl ganska stelt ut?

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Definitivt inte övertygad. Än. Ser ju härligt ut å hoppflyga men i övrigt såg det väl ganska stelt ut?

Jäpp animationerna hade väldigt mycket att önska. Såg verkligen ut som ett förra generationens spel tyvärr.

Avstängd
Skrivet av gorbatjov:

Definitivt inte övertygad. Än. Ser ju härligt ut å hoppflyga men i övrigt såg det väl ganska stelt ut?

Skrivet av feistin:

Jäpp animationerna hade väldigt mycket att önska. Såg verkligen ut som ett förra generationens spel tyvärr.

Psst. Kolla videotiteln

Forspoken (Gameplay från tidig utvecklingsversion)


signatur

Vad är Playstation Now?

Ultimata PS Now spel guiden

I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.

Medlem
Skrivet av 4thePlayers:

Psst. Kolla videotiteln

Forspoken (Gameplay från tidig utvecklingsversion)

Jo förvisso men det är väl det vi har att gå på?

Medlem

Har alltid önskat mera isekai spel men detta verkar vara stelt pinsamt massproducerat skräp storymässigt. Samma utslitna story där man är den speciellt utvalda som ska strida mot ondskan, kunde lika gärna döpt det till narnia eller liknande.

Skrivet av 4thePlayers:

Psst. Kolla videotiteln

Forspoken (Gameplay från tidig utvecklingsversion)

Psst. man får endån tycka så för i dagsläget är det så det ser ut och behöver inte bli mycket bättre fäu framtiden.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Avstängd
Skrivet av Snake Plissken:

Psst. man får endån tycka så för i dagsläget är det så det ser ut och behöver inte bli mycket bättre fäu framtiden.

Saken är ju den att vi inte vet hur det ser ut i dagsläget. Det vi vet är hur spelet såg ut i en gammal build.

Men absolut får man tycka att det visade inte ser bra ut. Tänkte bara tipsa om att det vi ser är från en gammal build utifall att de herremän jag citerade tidigare hade missat den delen.


signatur

Vad är Playstation Now?

Ultimata PS Now spel guiden

I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.

Medlem

Tycker dialogen funkar för ett 12+ spel


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Izuel:

Har alltid önskat mera isekai spel men detta verkar vara stelt pinsamt massproducerat skräp storymässigt. Samma utslitna story där man är den speciellt utvalda som ska strida mot ondskan, kunde lika gärna döpt det till narnia eller liknande.

Ja, man undrar när spelbranschen ska bli lika bra som filmbranschen på att berätta en bra story. Helt ofattbart hur långt efter spelmediet är på den fronten.

Medlem

Herregud vad FZ kommentarerna har blivit negativa på det sista...

Medlem

Ja det såg ju jätte bra ut för PlayStation 4.

1
Skriv svar